Farming Simulator 2015 Pénz Mod – Farming Simulator 2015, Van Hozzá Pénz Csalás? Új Gépeket Szeretnék Venni, Mert...
1 Töltse ki az egyszerű űrlapot. Gyors és egyszerű. Töltse ki a nem kötelező érvényű űrlapot, és szerezzen több információt a kölcsönről. 2 A szolgáltató képviselője hamarosan jelentkezni fog A szolgáltató üzleti képviselője a beszélgetés során felvilágosítja és elmagyarázza Önnek az összes feltételt.. 3 Kész, az eredményről információt kap A szolgáltató értesíti Önt a jóváhagyás eredményéről. Ma már 47 ügyfél igényelte Ne habozzon, csatlakozzon Ön is!
Packs
Kiküldetési rendelvényt az egyéni vállalkozó saját magának nem adhat, csak útnyilvántartás szolgálhat a hivatali, üzleti célból megtett utak nyilvántartására, amennyiben havi 500 kilométernél több út kerül költségelszámolásra. Hozzon ki többet az Adózónából! Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is. Ön még nem rendelkezik előfizetéssel? library_books Tovább az előfizetéshez Előfizetési csomagajánlataink: Hozzászólások (0) További hasznos adózási információk NE HAGYJA KI! Szakértőink Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől Együttműködő partnereink
- Farming simulator 2015 pénz mod.co
- Az Aidvian CBD olaj, avagy egy természetes megoldás a magas vérnyomás kezelésére | Aidvian CBD - Enhancing Life
- Farming simulator 2015 pénz mod pack
- Fodor ákos haiku nincs semmi baj
- Eladó pécsi kertvárosi családi házak
- Farming simulator 2015 pénz mod 2
- Farming simulator 2015 pénz mod 1.12.2
- Miután magyar előzetes teljes film online 2019
- Farming simulator 2015 pénz mod map
1/3 karesz01 válasza: Ha van már mentésed megkeresed a megfelelőt. Win 7 alatt: C/Users/neved/Dokuments/MyGames/Farming Simulator 2015/Savegame xx Majd megnyitva "Savegame xx" mappát, megkeresed a "" fájl-t. *-xx- a mentések sorszáma, ami max 30 lehet. Megnyitod szerkesztés módban, majd megkeresed a "money="10428430" bejegyzést. Az idézőjelek közti értéket átírod amennyire akarod. Mented a változtatást. Indítod a játékot. Betöltöd a módosított értékekkel a mentésed. Őrülsz, ha az általad beírt összeget mutatja. (ez akkor hiúsulhat meg, ha van a játék "mods" mappában Real mód) 2015. ápr. 7. 15:46 Hasznos számodra ez a válasz? 2/3 A kérdező kommentje: Megtaláltam ahova kell írni a pénzt, de sajnos nem engedi szerkeszteni, win 8 van nekem, mást nem lehet rá, de én meg is szerettem 3/3 A kérdező kommentje: szuper, megvan, sikerült, 1000000 pénzem van, köszönöm:D Kapcsolódó kérdések:
De hangsúlyozom adott tömeghez van kalkulálva, ellenkező esetben irreális gyorsulás lesz a végeredmény. Röviden, szerintem nem érdemes belenyúlni. Ha mégis, akkor próbálgatással, több lépésben, egyszerre 0. 5 értékkel csökkentve az előremeneti áttételt addig a pontig ameddig még nő a végsebesség. Amikortól már nem nő vagy esetleg csökken az az a pont ahol már nem elég a nyomaték. Mivel van fordulatszámmérő a gépeken ezért viszonylag könnyű észlelni ha nem képes leforogni a motor a beállított fordulatszámot. Itt szintén kis lépésekkel haladva lehet növelni a nyomatékot. Támpontnak egyszerűbb módszer megnézni egy gyárilag gyors gép értékeit. A nagyobbik Deutz 62km/h Ezt minForwardGearRatio="13. 5" és torqueScale="1. 165" értékekkel éri el. De ismét hangsúlyozom ez az adott gép tömege mellett megfelelő. Egy könnyebb gép ezekkel az értékekkel túl jól fog gyorsulni. Egy nehezebb pedig nem ér el ekkora végsebességet.
A motor maximális fordulatának emelése is növeli a végsebességet, szerintem amatőr módszer, ráadásul egy ponton túl már nem lesz szinkronban a fordulat a hanggal, és ez elég furcsa vezetési élményt ad. Persze a hangot is lehet igazítani, de egy diesel munkagép pörgő motorral nem életszerű. A legkézenfekvőbb, ha az előremeneti áttételt változtatjuk ( már van maximum értéke is, ez új, én sem értem még a szerepét). minForwardGearRatio néven szerepel. Minél kisebb az értéke annál nagyobb lesz a végsebesség. Viszont azonos nyomaték mellett - az áttétel változtatásának mértékétől függően - előáll az a helyzet, hogy a gép nem tudja kiforogni magát és így nem éri el a végsebességet különösen rakottan. Szóval nem lehet korlátlanul csökkenteni az értéket a nyomaték változtatása nélkül. A nyomaték terén is van változás az xml -ben, mondhatni egyszerűsödött. Az egyes fordulatszámokhoz tartozó értékek a különböző gépeken azonosak. Bekerült egy új érték torqueScale néven. Ez tér el gépenként, minél nagyobb annál nagyobb lesz a nyomaték.
Gab. 68 őstag A sebességet kb 20 hsz -el előtted már kérdezték. Végül is a válaszban ott van a megoldás, de ez az egész nem olyan egyszerű, hogy egy adott sorban egy értéket átírunk és kész, kivéve a hátrament sebességét, mert azt egy érték maximálja. Más modokból átvenni sem érdemes, hogy miért megpróbálom röviden kifejteni. Igaz a tapasztalatokat még 2013 -al szereztem, látok pár apró változást az xml -ben, de ahogy nézem a lényeg maradt. Van a modnak egy tömege, ami a 3d modell alapján adódik. A kerekek tömegét az xml wheels sorai tartalmazzák. Az adott tömeghez kiszámítottak egy nyomatékot és egy áttételt. Ez a három dolog együtt határozza meg a gyorsulást és a végsebességet az egész mozgást. Csak egy érték változtatása felborítja az egyensúlyt. A tömeget nem érdemes babrálni, hacsak nincs eleve elszúrva, akkor viszont inkább kuka a mod, mert a 3D modell tömegét giants editorban lehet változtatni, maga a művelet egyszerű, a helyes érték megtalálása viszont nem. Referenciának meg lehet nézni a gyári gépek tömegét.